Elakt!

Datum:2009-01-24 / Tid:00:10:30
Jaa, så börjas de igen.. osäkra små människor som kommenterar i bloggen och tror dom är "on the top of the world" bara för att dom är anonyma!
Tyvärr för er så är det ju så att jag kan kolla upp ip adresser och, vet ni vad som är ännu värre?
Jo, det är att man nästan får en exakt adress varifrån personen kommenterat, och ännu fetare tyvärr är väl att jag nästan är helt säker på vem det är!

Jag blir bara arg och besviken, men kanske mest av allt så tycker jag synd om dig!

Men, om du nu har någon ryggrad eller vad man nu säger, så kan du ju höra av dig och sluta vara så jävla feg!
Det betvivlar jag dock.

Nåja, jag är i allafall bättre än så, tack och lov patetiska lilla människa!

TYVÄRR så dyker det oundvikligen upp tankar om att sluta blogga offentligt när sånt här skit dyker upp, inte för att jag lär göra de ännu bara för en sån här skit sak.. men jag skulle ljuga om jag skrev att de inte lockade, för vem vill egentligen få höra idiotiska kommentarer om sitt privatliv från människor som vet noll?
Tänk på det DU som kände dig tvungen att kommentera och försöka trycka ner mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback