Kkkkkallt.

Datum:2009-01-03 / Tid:15:20:47
Jag tror helt allvarligt att jag kommer att frysa ihjäl här!
Som jag alltid brukar säga, jag måste vara född på fel sida av jordklotet.
Men de dröjer nog inte alltför länge innan jag är där jag egentligen ska vara..

Nåväl..
Dagen började med att Sandra kom förbi och snackade lite skit, sen for vi och handlade.. kändes som att mitt tomma kylskåp behövde lite påfyllning.
Vi hann även med att springa lite på stan.. och nej, jag köpte ingenting!
Dock ringde jag Linus så han fixade några eventuella miljoner.

Nu försöker jag bara få tiden att gå faktiskt.. klockan är bara 15 drygt och det är kolsvart utomhus, och ja, det är ju inte särskilt upplyftande.
Sen har Per blivit sjuk därnere i Stockholm och de är heller inget roligt att tänka på när han är så långt härifrån.. men jag ska ta hand om honom riktigt ordentligt när han kommer hem.

Nä, nu ska jag slå på SATC filmen(som jag hittills sett ca 3000 gånger) och bara drömma mig bort till NY, walk in closets, louis vuitton och kläderkläderkläder i massor.

Ciao.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback