Luleå.

Datum:2009-01-23 / Tid:13:23:37
Idag har vi sovit länge och bara tagit de lugnt, eller Per gick och tränade imorse medan jag fortsatte min skönhetssömn.
Vi har nyss käkat lunch och så har Per pratat med sin brorsa, så just nu lutar de mot att vi drar till Luleå.
Först och främst så ska jag shoppa, och Per ska betala vilket inte tillhör vanligheterna men så är det i allafall.
Men jag tror bara att han gör de för att jag fått jobb och för att han förmodligen har tappat bort min ipod, så de är inte bara för att han är snäll!

Jag funderar på att kolla på ett par nya jeans, eller kanske ett par skor? eller varför inte en vardagströja?
Det blir då inga partykläder, känns som att min garderob är överfylld med sånna plagg.
Nä, ska jag handla något så blir det något som jag kan använda till vardags.

Ni får se sen vad det blev, om de blev något alls..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback