.. och ännu mer heels!

Datum:2009-01-26 / Tid:23:06:45
Jaaaa, varför inte?
När man lika är igång så är de väl bara att fortsätta?

Fast dessa vill jag egentligen inte alls sälja, men är så illa tvungen tyvärr eftersom de är lite för stora för mig.
Det ska vara en 36:a men jag är ju som sagt en mittemellan, men skulle nog faktiskt vilja säga att detta är en liten 37:a.
Fast tror även en "normal" 36:a kan ha dom.
Jag har sånna smala fötter som är riktigt mittemellan, så behöver rätt speciella storlekar på mina skor tyvärr.

De är i allafall köpte hos forever21, och de finns inte kvar på hemsidan.

Jag hade tänkt att ta 350:- med frakten inräknad då, men som jag skrev i de förra inlägget, är de nu många som är intresserade så kommer jag nog köra lite budgivning, fast inga överpriser.



Om det är någon som vill ha bilder på just mina skor när jag t.ex har de på mig så får ni maila eller kommentera här så kan vi säkert lösa de på bästa sätt.
min mailadress är [email protected] och som sagt, kommentera om ni mailat mig eftersom jag inte kollar mailen dagligen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback