Oväntat besök.

Datum:2009-01-03 / Tid:22:22:41
Ha, jag som trodde att jag bara skulle sitta ensam här hela kvällen trodde ju rätt så fel..
Helt plötsligt så säger Johanna och Sanna att dom ska komma på besök och så vips är dom här.
Så dom fick se min och Pers otroligt vackra reklamfilm från Maldiverna och så fort dom fick syn på oss började som asgarva, tackar.
Men de tyckte nog inte den va så illa..

Jag fick även veta att jag har en lite oväntad läsare här på bloggen.. kul, eller?
Nja jag vettefan.
Det är så kul ibland när man får veta vilka som läser de jag skriver..

Nåväl.. nu ska jag återgå till att slappa här i soffan, känner mig rätt trött så lär somna inom kort.. Då är de helt plötsligt bara en enda dag innan jag får träffa Per, tror ni att jag är glad? Gissa!

Ha en bra kväll, natti.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback