Peppad?

Datum:2009-01-29 / Tid:14:10:08
Hej på er.

Fy vad jag har sovit dåligt inatt, fick istället ta igen lite sömn nu imorse så man kan säga att jag sov alldeles för länge fast ändå inte.
Sen där vid tolv så ringer mami på dörren, så hon kom hit med lunch och då diskade hon till och med här, det behövdes verkligen och de kändes bra att jag slapp det faktiskt.

Om två timmar ska jag iväg och börja jobba igen, men sen är jag ledig ända tills på Tisdag faktiskt, så blir lite långledig.
Tyvärr så är de så att jag är ledig när Per är i Stockholm och jobbar när han kommer hem, är inte det typiskt?
Men men, de får funka det också.
Det ska i allafall bli riktigt skönt att vara lite ledig nu, komma ikapp lite här hemma efter att Per varit hemma och rört om.
Så på Lördag ska jag tvätta och imorgon ska jag städa upp och sortera lite.

Men jag skriver antingen ikväll eller imorgon..
Ha en bra dag nu!



Vill tillbaka...!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback