Pirrande lycka.

Datum:2009-01-13 / Tid:23:48:37
Visst är det fantastiskt att vara lycklig?
De tycker då jag i allafall.
Visst, de hade kunnat vara roligare just nu eftersom Per jobbar i Stockholm numera och bara är hemma varannan vecka.
Men det är så jäkla underbart när han väl kommer hem, vi tar verkligen vara på varenda liten sekund, vilket man ändå ska göra de förstås.

Dock kommer de ju inte bli lättare när han drar iväg till Afghanistan, de är ju inte direkt en charterresa han ska på, så jag kommer nog oroa mig mer än någon annan och förmodligen kommer livet passera i revy mer än en gång när telefonen ringer men de kommer jag klara också, eller hur?

Vi fokuserar på det positiva och tar ett andetag, ett steg, en puss(?) i taget.
Är det något som vi verkligen gör så är det att inte stressa och ta allt i våran egen takt, det är nog det bästa som Per fört med sig när han kom in i mitt (galna?) liv.

Jaa.. det är underbart att vara kär och ha någon som känner exakt likadant!

Poängen?
Jag älskar Per! ♥



Kommentarer
ge

hahaha, fuuul bild då :D

2009-01-14 / 00:57:23
Ida

fan va läcker han är den där per =)

han kunde inte dragit upp byxorna Liiiite högre?

2009-02-11 / 15:02:01
http://iidastankar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback