Resumé 2008.

Datum:2009-01-01 / Tid:11:54:06

Ja, vi kör väl igång direkt.

Januari
Det nya året ringdes in hemma i min dåvarande lägenhet i Skåne med några vänner.

Klicka f�r att st�nga bilden

Sen hann det inte gå många dagar in på det nya året innan allt förändrades och helt plötsligt så tog jag mitt pick och pack och "flyttade".
Så hela januari gick man som i en bubbla och försökte få tiden att gå.

Februari

Klicka f�r att st�nga bilden

De här var månaden som jag och Lisa grävde ner oss tillsammans.
Vi firade även alla hjärtans dag tillsammans och den blev riktigt fin och minnesvärd!
Så här blev det mycket Lisa, fast okej, det är fortfarande mycket Lisa.
Dock var detta samma månad som mitt hjärta flyttade till Stockholm och lämnade mig! snyft.

Mars

Klicka f�r att st�nga bilden

Jag var ner till skåne för första gången sen jag stack i januari.
Där lämnade jag Saga hos Linus och sen for jag vidare upp till Stockholm och Lisa!

Vid den här tiden började jag även att försöka träna och aktivera mig lite mer än innan.. berodde mestadels på att jag inte hade särskilt mycket att göra och kände att "nä nu jävlar"

April

Klicka f�r att st�nga bilden

image613

Nu börjar ljuset komma tillbaka och alla kryper försiktigt ur sina gömmor.
Jag hade fortfarande mina älskade naglar som är såå vackra!
De här var även månaden när Rögle äntligen tog sig upp i elitserien, fan så roligt det var.

Maj

image703

Yeeey, så blev man 21 år, vilken härlig dag!
Maj var faktiskt en riktigt bra månad, jag började se framåt och bara se en massvis med ljus i slutet av tunneln vilket jag längtat efter.

Sen det bästa av allt i maj var väl att på månadens sista dag så träffade jag en viss Per ute på M/S bränna....

Juni
 Klicka f�r att st�nga bilden

Så här såg jag ut när Per första gången fick syn på mig ute på terassen på bränna, och ja, jag måste ju ha varit jäkligt snygg eftersom han föll som en fura.
Den andra bilden är tagen bara några minuter efter att vi första gången pratat med varandra.. tänk så fort tiden går.

Klicka f�r att st�nga bilden

Så, här var det mycket Per utan att jag avslöjade att vi var tillsammans, fast vi var inte riktigt tillsammans förrän i slutet av Juni sen fick ni ju veta det.

Juli

Månaden började med att la familia for iväg på kryssning till Helsingfors.
Sen tog jag tåget från Stockholm ner till Ängelholm för att försöka packa ihop mina grejer från lägenheten.
Tanken var sen att jag skulle åka upp till Stockholm för att möta upp Per och sen hitta på något mysigt tillsammans, och vad blev det?
Jo, en resa till Turkiet, bara sådär!

Ja, detta var även månaden som jag avslöjade här på bloggen att jag och Per faktiskt är tillsammans, även fast ni nog redan hade förstått det.

Resten av månaden så var jag och Per i princip siamesiska tvillingar, vi var aldrig ifrån varandra!

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Augusti

Man kan inte säga att augusti var särskilt annorlunda mot för juli faktiskt, vi fortsatta leva i en liten söt rosa bubbla och vi trivdes med det.
Fast de här var även månaden som jag skulle åka till Österrike och jobba, även fast det nu inte fungerade så jag fick komma hem igen.
Vi åkte även till Turkiet igen på en spontanresa, och väl där så tatuerade vi oss.

Klicka f�r att st�nga bildenKlicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

September

Verkligheten började knacka på igen såhär på höstkanten.
Per började jobba igen och vi letade som bäst efter en lägenhet och vi hittade även en helt perfekt som passade oss båda.

Klicka f�r att st�nga bilden
Klicka f�r att st�nga bilden

Oktober

Nu börjar ni väl känna igen er, detta är ju inte alls längesen.
Här i slutet av månaden fick vi äntligen våran efterlängtade lägenhet, och så glada som vi var då är svårt att beskriva!
Vi trivs så himla bra tillsammans så de går inte att beskriva.
Klicka f�r att st�nga bilden

November

Nu hade vi precis bokat resan ner till Maldiverna över jul och jag var i sjunde himlen.
Jag kunde verkligen inte förstå att vi skulle åka dit, de förstod jag knappt förrän vi landade i Malé och klev ur planet.

Addu Atoll

Barrack Obama blev även USA:s president den här månaden och de va nog inte många som var gladare än mig den natten. Äntligen!!

Per klarade även sitt teoriprov så nu hade han bara uppkörningen kvar sen hade han kortet.

December




Per for iväg till Stockholm, och nu var de bara några få dagar kvar tills vi skulle åka till Maldiverna, som vi längtade!



Ja, vad ska man säga?
Maldiverna blev den absolut bästa semestern som jag någonsin varit på, jag kommer aldrig någonsin glömma den.
Jag kommer aldrig kunna beskriva hur underbart vi hade det därborta.
Så det var ett perfekt ställe att fira julen på och avsluta 2008.


Kommentarer
malin

Saknar du aldrig ditt ex?

2009-01-02 / 16:24:31
Maria

Linus kommer alltid vara speciell för mig, men jag har världens finaste pojkvän så varför skulle jag då sitta och sakna mitt ex?

2009-01-03 / 01:07:37
http://slaria.blogg.se/
Fru Evelina

vilket fint år du haft! började tufft? men slutade underbart =)

hur gammal är din per?



kram

2009-01-04 / 19:38:38
http://evelinas.blogg.se/
LisaG

Ååå, men trots allt har det varit ett lärorikt år.. det har hänt massor för dig och mig. Och vi hade en underbar alla hjärtans dag! weeio. Synd att det här årets februari kommer kännas mer ensam än nånsin för mig.. damn it! Du får komma hit och flotta :D Puss pårej!

2009-01-05 / 00:54:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback