Shopping.

Datum:2009-01-23 / Tid:19:24:03
Nu har vi kommit hem igen, blev bara en tripp till Luleå över dan.
De blev mer än vad vi trodde, Per hittade inte bara ett par skor utan två!
Plus att jag hittade ett par Ecco som var på rea som Per köpte åt mig som en liten grattis-till-jobbet-present.
Sen hittade jag en vit klänning på rean på Carlings, två halsband på H&M, ett partylinne (också på rea) på MQ, solpuder och så mascara diorshow (den fick jag dock gratis eftersom min gamla gick sönder)

Här har ni lite bilder att kolla på.
Säg gärna vad ni tycker!
Skorna syns inte jätte bra men de är så läckra och väldigt bekväma, men klacken är inte jätte hög vilket också är skönt ibland.

    

Bältet som jag har på mig köpte jag på våran förra shoppingrunda, visst är det snyggt??


Nu ska jag pussa på min älskling och bara ta de lugnt.. ❤
Ha en bra kväll.

Kommentarer
Teres

Vilken söt klänning. :)

2009-01-24 / 20:26:47
http://teresf.blogg.se/
Anonym

Du var riktigt söt på bilden till vänster måste jag säga :) Puss puss.

2009-01-25 / 16:06:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback