Should they stay or should they go?

Datum:2009-01-14 / Tid:15:07:11


Hjälp!
Jag beställde ju ett par skor ifrån Nelly häromveckan, dock fick jag ju hem fel par, tyvärr var detta par så jäkla snygga och faktiskt bekväma.

Men jag vet ändå inte vad jag ska göra, ska jag behålla dom eller ska dom få åka tillbaka?
Jag är rätt kluven, ena dagen är jag tvärsäker på att de ska tillbaka och nästa så är jag lika säker på att jag verkligen vill ha dom och de skulle vara så läckra att glida omkring i.
Men helt ärligt, de är faktiskt lite speciella och jag tror om jag inte har helt fel att inte särskilt många fler skulle ha likadana här i stan, och ni som känner mig vet ju att jag gillar att vara egen och ensam om plagg.

Nä, vafan.. hjälp mig!

Kommentarer
Anonym

Riktigt snygga skor.. behåll dom!=)

2009-01-14 / 22:09:19
http://emilllia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback