Skinnbyxor tonight.

Datum:2009-01-31 / Tid:18:08:19


Jaaa, nu är de uppfållade och lite insydda.
De är ju fortfarande inte superslimmad vid anklarna men de gör inget, jag älskar dom i allafall.
Sen fållades de upp så de nästan blir lite korta och de älskar jag ännu mer!
Enda problemet jag har är väl att jag inte vet vad jag ska ha till, ville ha ett grått stort linne men det är spårlöst försvunnet, så jag rotade fram den här t-shirten från Pers låda.. och problem nr 2 är väl att jag inte rådiggar skorna direkt men inget annat som passar direkt och sen är dessa klackar riktigt bekväma så då är jag säker på att jag slipper halta imorgon.
Men vi får se..

Vad tycks? ska jag byta t-shirt? Kom igen, hjälp mig.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback