Tondövas melodifestival.

Datum:2009-01-12 / Tid:21:39:54
Jesus alltså!
Igår for vi iväg till Luleå för att hälsa på Pers familj, väl där blev det godis, och en jäkla massa singstar.
Så de skrattade rätt hårt.. med eller åt oss vet jag dock inte riktigt, misstänker åt oss.
Jag slog i princip på golvet och skrek när vi sjöng Tina Turners the best, det var nog en syn för gudarna.
Tyvärr så hade jag inte någon kamera med mig, har inte tömt minneskortet efter Maldiverna men ska ta tag i det.

Ikväll var vi även ut till la familia och sjöng ännu mer singstar och vem vann? Jo, jag!
Fast de var inte direkt till jubelrop, de gjorde allt för att få mig att förlora men icke de.
Så de tondövas tävling gick hem till moi!

Vi hade även en liten julafton därhemma, jag och Per agerade jultomtar. Vi hade till och med hittade på små finurliga rim till paketen. Pappa fick nya skidglasögon och hans rim löd "När du på afterskii ska, är rätt utrustning bra och ha"
Bra va?
De blev glada i allafall och de är ju huvudsaken.

Nu ska la familia larsson/ahlbäck mysa ner oss i soffan och kolla lite inspelade avsnitt av house bland annat.
Jag ska även trycka i mig en glass, och förhoppningsvis vill min mage också ha en.

Imorgon ska jag fanimej ta bilder på de jag shoppade i Torsdags, påminn eller slå mig annars.

Nattsi

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback