Trött tröttare tröttast!

Datum:2009-01-28 / Tid:22:04:58

Herregud säger jag bara!
Jag är helt slut i huvudet, känner mig som en pensionär med ledbesvär typ.
Tänk att man kan bli så trött av att jobba 5 timmar, men beror kanske på vad man jobbar med.
Men de har varit roligt på jobbet, jag gillar verkligen mina arbetskamrater, roligare människor får man faktiskt leta efter.
De roligaste är väl att vi har en jobbmail och alla sitter och mailar skit till varandra, de gör jobbet lite roligare!

Men det är skönt att vara hemma förutom att man kommer hem till en tom lägenhet, det är aldrig trevligt.
De va roligare igår när älsklingen först kom och hämtade mig och sen lagade lite god mat till mig.
Är inte det vardagslyx?

Fast han kommer ju hem på Tisdag så jag ska inte klaga.

Nu ska jag sätta mig i soffan och svulla i mig lite chokladbollar.
Imorgon är de fullt upp igen, ska först orka mig ur sängen sen har jag tvättstuga, sen ska jag möta upp en tjej som ska köpa ett par skor av mig och så ska jag iväg till jobbet.
Men sen är jag ledig!!

Nä ha en bra fortsatt kväll/natt.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback