Under water in the maldives.

Datum:2009-01-16 / Tid:21:16:01
     

Här får ni se lite härliga undervattensbilder från Maldiverna.
Tyvärr är det svårt att få med alla fina färgglada fiskar på bild, de simmar bara iväg när man försöker få med dom på bild.
Men dessa fick vi med åtminstone, de blåa såg man överallt.

En rolig sak som Per påpekade om mig när jag snorklar var "Maria, de enda man ser när du är under vattnet är din snorkel och så, ja, din röv, hur fan lyckas du?"
Hahahah, alla på båten höll på att garva ihjäl sig, men ja, det är faktiskt sant.

Kommentarer
Fru Evelina

men hallååååå, jag kan inte klicka upp dom!!

vill seeee!



kram

2009-01-16 / 22:10:31
http://evelinas.blogg.se/
Mamma

Min älskling du är bäst!!!!!!!!!!!! Att du har snorklat det är mer än jag skulle ha klarat av. Därför är du bäst. Älskar dig. kram mamma

2009-01-16 / 22:56:09
Evelina

Åååå! ÅÅÅÅH!! ÅÅÅÅÅ. det ser alldeles uuuunderbart ut!!!



så avis på er =)



kram

2009-01-17 / 09:28:39
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback