Uppdatering skinnbrallor.

Datum:2009-01-30 / Tid:21:21:54


Yey, skinnbrallorna satt bättre än jag förväntat mig.. de är riktigt tighta upptill, dock är de självklart för långa och en aning pösiga i bensluten.
Men jag har så himla smala vader och anklar, så det är inget ovanligt och det är egentligen ingenting som spelar någon roll.
Men jag skulle ändå vilja sy in dom lite för jag tror de skulle bli helt perfekta då!
Sen givetvis blir de ju ännu bättre om man syr upp dom, så slipper jag vika in dom hela tiden men så är de att vara kort.

Men men, me like alooot!


Update: Mami har nu fixat så en ska sy upp och in brallorna imorgon under dagen, så de kommer vara helt perfekta tills imorgonkväll när jag ska använda dom. Nu är jag glad!!!

Kommentarer
Ida

okej.. låter bra de. vi får höras måndagmorgon då! kram

2009-01-30 / 22:17:33
http://iidastankar.blogg.se/
Natalie

Snygga :)

2009-01-30 / 23:37:03
http://nst.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback