Check.

Datum:2009-07-03 / Tid:18:37:08
Tältet är nu köpt, check på listan. Per blev överlycklig när jag berättade min idé, så då gick jag direkt in och beställde hem det. Så när han kommer hem i Augusti ska vi fiska och tälta. Jag längtar redan! Eller mest av allt längtar jag tills han kommer hem, de är nog de enda som håller mitt huvud uppe just nu när jag jobbar som en gris. Men man ska inte klaga, jag vet.

Dock så höll jag på att ställa till de rejält för mig idag eftersom jag försov mig! De är en sak som sällan eller aldrig händer mig men idag så slog de till även för mig. Men jag hann i allafall, och fick till och med några minuter tillgodo. Dock så hade jag grus i ögonen och hårsnodden satt på sned när jag sprang in på jobbet och mötte upp Sandra.

Men en lite rolig grej inträffade på jobbet, de kom in en kille med en Isaf/nato t-shirt och givetvis, nyfiken som man är, var jag ju tvungen att fråga om han hade utlandstjänst. De visade sig att killen bor tillsammans med Per därnere i Afghanistan, och han är tillsammans med en tjej som jag pratat litegrann med medan han varit därnere. Hur sjukt är inte det? Så jag sa åt honom att hälsa till Per när han åkte ner igen.

Nä, mina kära vänner, nu ska jag dega ner mig i soffan och ta de lugnt, de blir en tidig kväll eftersom att jag ska upp kring halv sju imorgon. Yes, jobb hela lördagen, känns väl sådär men de klirrar bra i kassan.

Ha en bra kväll, och kram på er. 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback