Dags att jobba, igen.

Datum:2009-07-19 / Tid:16:31:46

Puh, nu är de strax dags för mig att återigen hoppa upp på cyklen och cykla upp till jobbet. De känns väl sisådär, men de är bra med pengar en söndag så de är bara att putsa på leendet. Men jag jobbar rätt lite den här veckan så jag tänker inte klaga de minsta lilla, har till och med två lediga dagar och de gör nästan så att jag hoppar högt av glädje.

Imorgon slutar jag ju vid lunchtid och då är tanken att jag ska vänta in Mikkis och sen eventuellt åka och bada, om nu vädret kommer tillåta det, vi får se.

Jag har även lite andra grejer som jag ska ta tag i imorgon men de tänker jag inte oroa mig för eller ens tänka på särskilt mycket förrän just imorgon.

Ni får ha en fin söndagskväll allihopa!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback