De gör så jävla ont!

Datum:2009-07-07 / Tid:07:25:28
Godmorgon, eller bara morgon egentligen.

Min hals gör så satans ont! Nu snackar vi inte åh-jag-har-en-liten-förkyld-host-host utan jag-har-halsfluss-och-kan-inte-ens-svälja-ont. Alltså helt allvarligt, så fort jag sväljer så får jag kämpa för att inte lägga mig ner och ge upp, så jäkla ont gör det! Jag hoppas, och ber, att penicillinet börjar verka snart. Tog nyss en tablett och ja, givetvis fastnade den i halsen så fick panik och andnöd innan den på något sätt gled ner i magen, exakt lika mysigt som de låter.

Jaja, nu ska jag ju jobba snart, wiho! Mat är inte att tänka på just nu, skulle få kämpa i en timme bara för att få ner två tuggor. Men jag har inte någon aptit ändå så mat får jag ta sen. De är då tur att man jobbar en väldigt kort dag annars hade jag då helt ärligt avlidit. Usch vad jag klagar, och de är sånt som jag själv avskyr när andra gör i sina bloggar men idag kan jag inte låta bli och skulle ni må som jag, ja då skulle ni inte heller kunna låta bli, tro mig.

Nä, nu ska jag och min knytnävsstora hals ta och göra oss iordning för jobbet. Wish me luck!


P.S de enda som muntrar upp mig de minsta lilla just nu är att min lilla sierra just nu ligger så gott i mitt knä och gosar, hon är nog världens bästa lilla kisse.


Kommentarer
johanna

Krya på dig vännen. Medicinen borde börja hjälpa smått nu. Kramis

2009-07-07 / 09:07:09
Nina

oj krya på dig! har också haft något liknande, det är verkligen skit jobbigt! ja han sa att han träffade dig :)

2009-07-07 / 10:48:14
http://johanssonnina.blogg.se/
Johanna

Det finns ju trots allt oftast en anledning till att människor klagar, och har man en blogg så hamnar det säkert där. Det är bara mänskligt :)

2009-07-07 / 11:11:26
http://jodd.blogg.se/
Sandie

stackars snuttan.. aah, så bra citerat, hade faktiskt glömt att hon sa så :)



Känner mig redan lite gladare när jag tänker på det haha.

2009-07-07 / 21:17:37
http://trasbella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback