Hur snabbspolar man?

Datum:2009-07-05 / Tid:13:42:43
Hej på er.

Gud vad bloggen går på sparlåga just nu, men de beror på att jag jobbar arslet av mig just nu. Men till veckan jobbar jag lite mindre och på bättre tider så då kommer de bli ändring på det. Inatt har jag åtminstone fått sova ordentligt så den biten känns mycket bättre. Dock ska jag ju jobba i eftermiddag/kväll och de känns mindre roligt just för tillfället, och om de hade gått så hade jag snabbspolat hela dagen tills jag får lägga mitt huvud på kudden igen. Men jag ska ju i och för sig bara jobba sex timmar så de känns överkomligt.

Jag pratade förresten med min älskling igårkväll och han har blivit sjuk så han lät allt annat än pigg och kry. Men jag kunde inte låta bli att bli lite glad eftersom att han är sjuk och de betyder att han fått ligga hemma på campen och sova istället för att åka ut på farligheter. Dock så skar de väl lite i hjärtat när han sa att han längtade hem. Fast jag hade knappt hunnit ta hand om honom här hemma ändå, känns som att jag mest är på jobbet.

Nä, nu ska jag dega lite på soffan med en godispåse innan de är dags att hoppa på cykeln igen.




Jag & Amal under boden alive. Happyhappy!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback