LEDIGLEDIIIIIG!

Datum:2009-07-18 / Tid:10:29:18
Godmorgon, snart goddag men vem bryr sig, tihi, för jag är ledig!

Jag vaknade för ungefär en halvtimme sen och de första som ploppade upp i hjärnan var "jag är ledig idag!!!!!!!!!!!" och de kändes helt underbart bra! Fast nu när jag väl är uppstigen så vet jag faktiskt inte vad tusan jag ska sysselsätta mig med hela dagen. Men jag tror att Mikkis kommer ringa inom en snar framtid och då ska jag nog möta upp henne och ev flertal på stan och sen får vi se vad som händer.

Senare i eftermiddag ska jag då städa eftersom lägenheten ligger i ruiner, ungefär. Men de vill jag inte tänka på nu. Kom precis på att jag fick en avi igår om ett paket så de ska jag och hämta ut idag. Ni ska få se sen vad de är för fint som gömmer sig i paketet, om de nu är lika fina på bild som i verkligheten men de tror jag nog.

Tihi, nu ska jag fortsätta min lediga dag med att äta en liten frukost..

Ha en bra dag sötnosar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback