Off i go.

Datum:2009-07-09 / Tid:16:18:34
 

Lägenheten luktar orkidé (eller de står i allafall på flaskan att de ska lukta de) och kissen luktar hallonbåtar (eller kattschampo, men gott luktar hon) Vad jag luktar vet jag inte, förmodligen en blandning mellan schampo, hudkräm och hårspray.

Jag ska snart cykla upp till jobbet och för en gångs skull ser jag inte alls fram emot det, just idag tar de faktiskt emot att åka och jobba men men, de kanske känns bättre när jag väl är där. Jag hoppas på det åtminstone. Men jobbar ändå inte så länge så jag är hemma igen snart. Sen jobbar jag bara imorgon på dan sen är jag ledig därifrån tills på måndag, dock ska jag ju jobba på Farmen fredag och lördag så helt ledig blir jag inte förrän på söndag.

Nä, dags att byta om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback