Penicillinkur.

Datum:2009-07-06 / Tid:11:34:22

Hej hallå.

Nu kan vi snacka om att jag nästan har haft en nära-döden-upplevelse och den var inte alls rolig! Jag har ju haft väldigt ont i halsen men igår blev det ännu värre och när jag skulle ta en panodil så fastnade den nästan i halsen för att de var så uppsvällt. Gissa om jag fick panik? Så jag satt hela tiden och fick anstränga mig för att kunna andas normalt, sova var inte att tänka på eftersom jag var helt säker på att jag då skulle sluta andas helt. Men till sist, efter många vattenglas och en panodil, så lyckades jag somna. Men de blev väldigt sent! Imorse ringde jag då givetvis och sjukanmälde mig och for raka vägen till vårdcentralen och där fick jag penicillin utskrivet som jag nu ska äta i 10 dagar.

Jag mår ju fortfarande dåligt och har jäkligt ont, men de känns bra att få äta lite medicin, nu måste de ju bli bättre tycker man. Vi får väl se, annars vet jag fasiken inte vad jag ska göra.

Imorgon ska jag då jobba igen, men jobbar så kort dag så tror att jag kan härda ut, men kommer nog vara lite trött av medicinen.

Nu ska jag lägga mig i soffan och försöka få tillbaka lite sömn..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback