Slut som artist.

Datum:2009-07-01 / Tid:20:25:20

Jösses, vilken dag de har varit, full fart från de jag började tills jag slutade. När jag äntligen fick sluta så var jag så himla trött att jag knappt orkade cykla hem, och då är de illa. Jag har nu legat i soffan ända sedan jag kom hem och jag orkar inte göra många knop innan de är dags att besöka min otroligt mjuka, inbjudande säng. Dock borde jag laga lite mat, duscha och städa lite men de får vänta lite till..!

Per ringde även förut precis innan jag slutade jobba, hjärtat hoppade minsann till lite när jag såg 'privat nummer' även fast jag även kände en liten ilning eftersom då blev de svart på vitt att han är tillbaka. De har varit underbart att se 'älskling' på displayen istället nu när han varit hemma. Men men, han mådde bra i allafall så de var ju en liten lättnad, dock lät de som att han hade lite hemlängtan.

Nä hörni, nu ska jag dega ett tag till i soffan sen ska jag sova, imorgon jobbar jag lång dag igen så kommer vara tyst här imorgon, men om inget drastiskt händer så är jag tillbaka imorgonkväll.

Ni får ha de så bra tills dess gullungar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback