Åka utomlands?

Datum:2009-06-09 / Tid:19:07:37
Tihi. Igår kom Amal förbi och pratade lite, och helt plötsligt så hade vi spontanbokat en resa ner till Turkiet i Augusti. Den var alldeles för billig för att låta bli att boka, så de fick bli så. Vi vet ju dock inte ännu om vi kommer att åka men de ser då ut så just nu, och de känns så himla roligt! Jag satt precis och räknade lite på de och de verkar som att jag kan få de att gå ihop vilket känns ännu bättre givetvis. Nu ska Amal bara få klartecken sen är vi halvvägs där!

Åh, tänk en vecka med sol, bad, trevligt sällskap, god mat och öl..

Kommentarer
Zarah

Hejhej! Kommentera gärna min porträttbild i bloggen, är hårmodell! :) ha det bra!

2009-06-09 / 19:37:36
http://zlundin.blogg.se/
johanna

Åh, så avis jag blir. Vill me komma bort o ha kul. Hoppas ni får en kanonresa. Snart kommer ju din älskling hem ju. Så mysigt=)

Kram på dig

2009-06-09 / 20:25:16
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback