Är jag verkligen helsvensk?

Datum:2009-06-18 / Tid:01:09:06
Jag började kolla på lite bilder på min facebook nyss och så hittade jag den här bilden på mig ifrån min och Pers turkiet resa i somras. Allvarligt talat, jag har hört större delen av livet hur jäkla brun jag är och blir när jag är utomlands, dock har jag alltid skrattat åt de och sagt "Näämen inte blir jag väl brun" men alltså, jo nog fasiken blir jag brun! När jag ser den här bilden börjar jag ju fundera, är jag verkligen helsvensk? Svaret är väl inte ja direkt, men jag härstammar ju inte från något land där man är mörk direkt. Fast man kan ju tro de när man kollar på den här bilden, eller vad säger ni?



Tydligen så var jag ju ännu brunare efter Maldiverna.. de ni!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback