Fullspäckad dag.

Datum:2009-06-02 / Tid:11:34:53

Idag känns de som att jag kommer få fullt upp, ja, det känns så men kommer förmodligen inte alls att bli så. Jag ska ju faktiskt inte iväg förrän kl.13. Då ska jag i allafall ut på en liten sightseeing och visa staden för en vän som inte bott här innan, de ska bli riktigt intressant med tanke på att jag inte har den minsta aning om vad jag ska visa men de löser sig nog. Sen ska jag och lämna några nycklar till Sandra eftersom att hon ska sova här inatt. Ikväll ska hela la familia faktiskt ut på restaurang och äta, vi ska fira mami ännu en gång. De ska bli riktigt trevligt så de ser jag fram emot!

Okej, de lät allt annat än fullspäckat, men lite grejer har jag åtminstone att sysselsätta mig med, och de lär ju dyka upp mer. Nu ska jag försöka få i mig lite lunch innan jag måste åka.


Pssst, nu är det bara 16 dagar kvar innan min älskling är hemma igen..


Kommentarer
johanna

Blir så avis på dig som snart får hem din älskling. Hoppas ni får en trevlig kväll.

Kram

2009-06-02 / 15:10:52
http://busungarnasmamma.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback