Grattis Linus!

Datum:2009-06-10 / Tid:17:54:49
Idag har de som sagt varit utbildning hela dagen i Luleå. Dock så insåg jag rätt snabbt att "hey, de här kan jag ju redan" så halvsov mig igenom större delen av dagen, men de gick suveränt de också. Linus skrattade rätt gott när jag ringde honom imorse för att gratta honom och jag berättade om utbildningen, men ja, det är ju roligt när man kan roa någon.

Linus fyller ju då år idag, hela 24 år har lillgrabben hunnit bli! Herregud så tiden går, eller vad säger ni? Det känns ju som att de var i förrgår som han fyllde 20 och satt hemma hos oss i heden och öppnade presenter. De känns även som att de va i förra veckan som han fyllde 21 på min studentbal, men ja, det är några år sedan nu. Han fick då dagen till ära en fin blomma och en chokladask av mig, visst är man en snäll liten ex-flickvän?

Grattis Linus, och jag behöver inte önska dig en bra dag för de vet jag att du redan har!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback