Jag behöver sömn!

Datum:2009-06-04 / Tid:23:04:47

Nu är jag riktigt trött! Jag har varit uppe sen tidigt imorse, jobbat större delen av dagen och sen direkt iväg till heden för att hjälpa till att sälja fika på fotbollsmatchen. När jag kom hem kring halv tio så hade jag varit hemma sammanlagt en timme idag. Snacka om att det är skönt att parkera rumpan i soffan! Jag har nu suttit i soffan ett tag och mina ögon börjar kännas extremt tunga så det är nog dags att besöka sängen. Dock fryser jag något fruktansvärt så vore ju inte helt fel om Per hade legat därinne i sängen redan, men de gör han ju inte. Men jag överlever, hoppas jag.

Per ringde då i allafall tidigare ikväll och vi har nu börjat prata på allvar om när han kommer hem om två veckor, och de känns så otroligt overkligt!

Nä, nu ska jag gå och drömma lite om min älskade som ligger och sover nere i Afghanistan tillsammans med massa kamelspindlar och svettiga pojkar.


Kommentarer
Mamma

Be honom hälsa till kamelspindlarna! Kram mamma

2009-06-05 / 20:16:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback