Jag räknade lite fel..

Datum:2009-06-30 / Tid:21:22:07
Tihi, till min stora förvåning så har jag räknat fel när de gäller antal dagar tills Per kommer hem! Jag har skrivit 32 och varit bombsäker, men så började jag räkna lite i almenackan och hur jag än räknade så fick jag de bara till 30 dagar. De kan ju bero på att just är 30 dagar tills han kommer hem, så vips försvann två dagar. När den här roliga nyheten uppdagades smög sig ett litet leende upp på mina läppar! Tänk att så lite kan få en så glad..

De är roligt att man får veta något uppmuntrande en dag som denna när allt känns allt annat än roligt och uppiggande. Men nu är snart den här dagen över och förhoppningsvis känns de lite bättre imorgon, inte för att jag riktigt tror de eftersom att jag ska jobba men håll tummarna. Jag ska då ta och gå och lägga mig nu eftersom jag är helt slut, tyvärr är sängen tom, kall och inte alls lika välkomnande som den brukar vara.

Kram på er och godnatt!

Kommentarer
Becca

trevlig blogg du har! =)

2009-06-30 / 23:28:02
http://bexxan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback