je t'embrace!

Datum:2009-06-13 / Tid:19:34:40

Snart är de dags att jobba, och jag känner absolut ingen motivation nånstans i min kropp. Men de kommer nog kännas lite lättare när jag kommer dit och får träffa alla mina tjejer, de brukar alltid kunna få mig att le! De är just de jag älskar med Western farm, personalen! Vi allihopa kommer så himla bra överens och vi har i princip alltid roligt och skrattar nästan jämt. De är exakt så de ska vara enligt mig! Dock brukar de vara en del grimarser när klockan börjar ticka mot 5,6 på morgonen men de är rätt naturligt.

Jag pratade faktiskt med Per nyss förresten! Vi pratade om midsommar och om hans stundande hemresa. Jag kan fortfarande inte förstå att han verkligen ska komma hem, de känns så overkligt. De va så roligt att höra honom skratta och vara glad när han pratade om att få komma hem, de värmde verkligen i mitt hjärta. Jag längtar så otroligt mycket efter att få hålla om honom och bara njuta!

Nä, nu ska jag lägga sista touchen på mitt smink och sedan hitta lite kläder som kan passa att ha under korsetten. Ni får ha en underbar kväll både om ni ska ut och ta några glas vin eller bara ligga hem och slappa framför tvn!

Kram på er alla!

 
Så här ser jag ut ikväll, har till och med sminkat mig och de tillhör ju inte till vanligheterna.



P.S Tänkte kolla era kunskaper i franska, je t'embrace, vem vet vad de betyder? Enligt mig är de nog den vackraste meningen i de franska språket..


Kommentarer
Johanna

Skaffa photoshop, enkelt som en plätt ;) och lite smått beroendeframkallande, woops.

2009-06-14 / 02:18:48
http://jodd.blogg.se/
johanna

Fasen, det är ju min katt!!! De är så lika våra katter=) Sov gott nu

Kramis

2009-06-14 / 09:13:18
http://busungarnasmamma.blogg.se/
Fru Evelina

du är såå söööt!

2009-06-14 / 10:22:26
http://evelinas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback