Min älskling är hemma!

Datum:2009-06-19 / Tid:00:01:34
Oh herregud säger jag bara!

Jag var som sagt och mötte upp Per på flygplatsen kring halv fyra tidigare idag. När jag fick se honom komma emot mig med ett stort varmt leende trodde jag att mitt hjärta skulle lägga av där och då. Sen när han kramade mig och lyfte upp mig samtidigt som han bara skratta och sa "hej älskling" då försvann allt runt omkring mig. Han gav mig sen en stor lång kyss och de kändes bara helt makalöst och overkligt, precis som han också sa sen. Men alldeles alldeles underbart givetvis! Vi kunde inte låta bli att titta på varandra och bara skratta, vi kunde heller inte låta bli att kramas, pussas och bara ta på varandra, som om vi inte egentligen trodde att de va verklighet.

Sen när vi kom hem la vi oss i soffan och bara kramades, länge. De va länge sen som jag var med om något så fantastiskt! Efter lite mat och besök så tog vi fram champagneflaskan som vi fick av mami tidigare idag, och så gick vi ut på uteplatsen och pratade lite. Det är lite skrämmande att höra vad han varit med om samtidigt som de känns otroligt skönt att han kan dela med sig av de han upplevt.

Dagens bästa kommentar fällde Per också tidigare när vi diskuterade en sak, och som vanligt var de mitt i prick.
Jag - Då blir jag nöjd..
Per - Vadå, du blir ju aldrig nöjd!

Det stämmer nog rätt bra, eller? Ja, emellanåt i allafall.

  
Jag innan de bar av mot kallax, sen har vi Per i sin fina afghan-mössa.

Kommentarer
hanna

om nåt i den här världen är kärlek så är det tamejfan ni två :D

2009-06-19 / 00:50:21
http://sensuella.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback