Nytt jobb!

Datum:2009-06-03 / Tid:14:21:39
Idag börjar jag introduktionen på mitt nya jobb, de känns helt okej faktiskt, nästan lite spännande. Jag minns när jag började min introduktion på mitt gamla jobb i Ängelholm, min chef ville då att jag skulle provjobba för att se så att jag var rätt person för jobbet, jag tog en kund och sen sa han bara "perfekt, du är anställd" Så de gick du lätt som en plätt kan man säga. Nu är jag ju redan "anställd" men man har väl ändå lite press på sig. Dock är de här något som jag redan kan och har jobbat med tidigare. Men de var ju ett tag sen nu så de känns väl lite pirrigt att "börja om igen" men tror att jag kommer in i de fort. Jag börjar ju ändå inte jobba på riktigt förrän om tre veckor så känner mig hyffsat lugn.

Visst håller ni tummarna?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback