Off i go.

Datum:2009-06-13 / Tid:12:44:48


Igårkväll hade jag tänkt mig en mysig hemmakväll med godis och tv-tittande, men de blev inget med det. Amal kom hit och så gick vi upp en sväng på stan och köpte glass, sedan blev det ett spontanbesök på bränna där käre bror + vänner redan var. Men jag drack bara två öl, sen gick jag hem, kände kanske att huvudet inte riktigt var med och sen ska jag ju faktiskt jobba inatt. Förra året när jag jobbade exakt den här helgen så gick jag ut med Sandra & c/o, skrev om de i bloggen då, och så skulle jag jobba på farmen på lördagen. Jag var så fruktansvärt bakis då, minns att jag pratade i telefon med Per på dagen eftersom han skulle komma dit på kvällen och trodde aldrig att jag skulle klara de men jodå. Jag jobbade med en huvudvärk, nästan enbart för Pers skull, blev förkyld och for sen hem till lägenheten med Per och höll honom vaken hela natten med min hosta. Så blir det inte ikväll, tyvärr!

Jaja, nog med gamla historier! Nu hade jag tänkt kila upp mot stan och käka lunch med Amal, annars lägger jag mig nog och somnar på soffan vilket inte är optimalt eftersom jag behöver mat och energi inför inatt. Sen ska jag nog hem och städa upp lite så jag slipper göra de imorgon när jag kommer vara trött som en gris.

Ha en bra dag hörni!


Pssssst, bara 5 dagar kvar nu..♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback