Rolig shoppingrunda!

Datum:2009-06-25 / Tid:18:10:52
Hej på er alla glada!

Gud vad jag är dålig på att uppdatera, men beror mestadels på att min älskling är hemma och då vill jag inte sitta vid bloggen och tråka. När han åker igen lär de alltså bli bättre och tätare uppdatering igen.

Idag har jag jobbat, öppnat, sen när jag slutade så for vi nästan direkt iväg till Luleå för att shoppa loss lite. Tanken var att hitta lite kläder att ha på sig i helgen när de är Boden Alive och allt. Jag trodde dock inte att jag skulle hitta något passande men där fick jag felfelfel! Ni får inte riktigt veta eller se ännu, men kan avslöja att de är en färgsprakande Acne-klänning som kommer bli en av kreationerna i helgen. I Luleå fick jag även ett par urläckra skor av Per, i ett-års-jubileum-present och ohlala säger jag bara. De är skyhöga, röda och de är nitar på dom, ja, de är grymma på ren svenska! Ni ska få se bilder på alltihop, köpte även lite annat småt och gott.

Nu ska jag däremot fortsätta städa och så ska vi grilla, mumsi.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback