Sista passet denna veckan.

Datum:2009-06-17 / Tid:16:41:51
G'day.

Idag har de blivit extremt lite uppdatering här men har varit så himla trött och småsjuk så har behövt vila och bara ta de lugnt. Men nu ska jag iväg och jobba igen, fast de är ett sånt kort pass så de är knappt att de gills. Eller, de är ju klart att jag hellre hade velat vara hemma.

Imorgon kommer Per hem, tänk, imorgon! De känns så obegripligt så har inte förstått de ännu, min hjärna säger att jag kommer att förstå när han står en cm ifrån mig. Eller när jag får krama honom och känna hans underbara lukt, då förstår jag nog. Åh, jag längtar! Tur att jag fick ordentligt med sömn inatt eftersom jag kommer inte sova många minuter inatt. Men de kan jag ta!

Nä, dags att springa iväg till jobbet och jobba undan sista passet för den här veckan. Jag ska ju inte jobba sen förrän på tis tror jag, så de blir långledigt.

Ha en bra kväll allihopa!

Kommentarer
Caisa

Hej Maria! Följer din blogg lite, tycker det är ganska kul eftersom jag själv hade exakt samma känsla för ett år sen, känns som en dimma :) Lycka till och ha det så mysigt under leaven! MvH Caisa

2009-06-18 / 07:59:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback