Ska vi gifta oss?

Datum:2009-06-16 / Tid:08:51:11
Godmorgon.

Inatt har jag drömt en sådan mysig dröm, och den fortsätter få mig att må bra även fast jag nu vaknat. Jag drömde faktiskt att jag och Per gifte oss! Alltihop var med från kyrkan till bröllopsfesten till första dansen till smekmånaden. De va hur härligt som helst! Man kan ju hoppas att Per kommer hem med en fet diamantring och friar, men jag skulle ju inte sätta några pengar på de direkt. Jaja, det var åtminstone en väldigt trevlig dröm!

Tyvärr har jag dock varit lite febrig och hostig under natten, så mår väl inget vidare i övrigt. De retar som tusan i min hals och de känns ju inte roligt med tanke på att Per kommer hem på torsdag och då vill man ju vara pigg och glad. Men jag får hoppas att de är något tillfällligt! Imorgon ska jag då sova ut ordentligt och se om de hjälper något. Idag ska jag dock jobba hela dagen lång och de känns väl sådär men men.

Nu ska jag försöka äta lite frukost innan de är dags för jobbet.
Ha en bra dag allihopa och ta hand om er!

Kram

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback