This is my cup of tee.

Datum:2009-06-15 / Tid:22:48:06
Åh vad jag gillar att ha de välstädat omkring mig! Idag kändes de dock lite motigt att städa men de gick ändå snabbt och de blev hur fint som helst här hemma. Fast städade inte allt idag eftersom jag vet att jag kommer få göra om de på onsdag eller torsdag eftersom katten inte är den allra renaste. Men så är det!

    

Här får ni se lite bilder ifrån vardagsrummet och de nya grejerna. Blommorna, krukorna och kuddarna är alltså nytt! Vad tycks? Jag tycker de passar så mycket bättre än de vi hade innan så jag är nöjd som ni säkert redan förstått! Visst är lillan söt förresten? Ibland ramlar hon ner bland kuddarna och så gosar hon in sig och ser sådär mjuk och dunbollig ut, helt underbar!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback