Tillskott i garderoben.

Datum:2009-06-25 / Tid:22:36:34
   

Här får ni se mina nykomlingar som jag inhandlade idag! Visst är skorna exakt lika snygga som jag påstod i inlägget innan? Jag älskar dom! Sen är de ju lite roligt att de faktiskt är mina allra första röda skor som jag äger, ja i vuxen ålder alltså. Klänningen då, den köpte jag på REA till och med, snacka om klipp! De känns som att den kommer bli välanvänd. Skjortan kommer jag nog använda mest som jacka/kofta vilket den kommer passa perfekt som.

Vad tycks? Bra köp?


Kläderna kommer ifrån Acne, Vila, Gina tricot och Tiamo/Scorett.

Kommentarer
Britta

Ajaj, vilka farligt snygga skor!

2009-06-26 / 23:38:20
http://sixth.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback