Uppfriskande shoppingtur.

Datum:2009-06-08 / Tid:20:07:34

Jaha, nu blev de dåligt med uppdatering igen. Men efter jobbet så var jag och åt lunch hos mormor, sen for jag ut till farmen med Lenis. Sen tog vi en tur på stan och kollade i affärer. Jag köpte två toppar, en kjol, två armband och en ljuslykta till uteplatsen. Ni ska få bilder på mina fynd men inte just nu, för jag ska strax iväg och köpa mat med Amal.

Den här dagen har varit enormt jobbig, har varit så himla trött. När jag kom efter kring 16 så somnade jag nästan direkt på soffan med en gosig kisse på magen. Jag vaknade för en timme sen och var halvt panik över att jag råkat somna och sovit så länge. Hoppas bara att jag kan somna senare annars kan de bli jobbigt imorgon igen.

En annan liten kul sak, i dagens Kuriren så har jag en bild med från i Lördags. Alltså inte på mig då utan från balen där jag var och hjälpte pappa att skriva. Det var väl lite roligt va? Ibland kan man.

Nä nu ska jag åka och få i mig lite mat så jag vaknar till liv litegrann..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback