Värdelöst humör!

Datum:2009-06-13 / Tid:15:08:36

Det är inte riktigt min dag idag känner jag! Innan jag träffade Amal så var jag lite halvnere och irriterad, sen när jag träffade henne så höjde jag humöret men nu är de värre igen. Jag vet inte vad de är för fel, men jag misstänker att de beror på att jag ska jobba hela natten och det är inget som tilltalar mig direkt. Jag hade hellre velat vara hemma ikväll med någon god vän och bara ta de lugnt, men så kommer de alltså inte bli. Istället ska jag stå i en bar halva(hela?) natten.

De kanske känns bättre imorgon när de är gjort? Fast jag tror inte de, imorgon kommer jag vara helt slutkörd och uttråkad, så kommer nog inte ens orka gå på BBK matchen vilket är något som jag verkligen vill gå på. Men men, allt kommer kännas bättre när måndagen kommer och jag får jobba bort några timmar.

Nä, nu ska jag sluta gnälla och vara positiv, har ju egentligen ingenting att klaga över..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback