Abstinens.

Datum:2009-03-05 / Tid:19:50:22
Jag vettetusan vad som är fel med mig, känner mig riktigt dåsig och konstigt.
Jag har huvudvärk, extremt trött och absolut ingen matlust, och sen jag började träna på allvar så äter jag som en häst.

Varför?
De känns otroligt märkligt.
Men mådde skumt imorse innan träningen också och efteråt ska vi inte ens tala om, fast kände ingenting medans.
Så kanske är abstinens efter träning helt enkelt?
Såg nyss att de va bodypump kl20 men tyvärr är de ju just nu inte ett särskilt bra alternativ för mig även fast de lockar.

Nä, jag ska nog bara försöka ta de lugnt ikväll och sova tidigt.
Imorgon är de tidig träning som gäller, jag och Johanna ska prova pilates sen har jag nog tänkt köra förbränning och ev bodypump på eftermiddagen, vi får se vad kroppen säger.
Men sen är träningsveckan över, de får räcka med 4 träningspass varav kanske två dubbelpass.

Nä, tillbaka till soffan och våra mjuka gosiga kuddar..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback