Afro & core.

Datum:2009-03-05 / Tid:09:06:36
Godmorgon sötnosar!

Nu har jag nyss käkat frukost, så nu håller jag bokstavligt talat på att spricka.
Men men, ska bara byta om nu och fixa lite andra småsaker, som att ringa och gulla med Per lite.
Ni vet, sånna nödvändiga saker.

Ja, idag ska ju jag och Johanna iväg och köra afropowerdance och sen core.
Jag ser verkligen fram emot dansen, har velat prova de hur länge som helst men tiderna har aldrig passat förrän nu.
Så idag blir det alltså ett dubbelpass, får väl se hur man mår efter det, kan tänka mig att jag kommer vara i princip döende.

Nä, nu har jag inte tid att sitta här något mer.
Vi hörs senare.
Ha en bra dag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback