Håll tummarna!

Datum:2009-03-04 / Tid:15:23:33
Idag va jag ju då som sagt på ett viktigt möte, och de gick riktigt bra faktiskt, bättre än jag någonsin hade kunnat ana!
Så jag är glad!
Nu gäller de bara att ha tålamod och vänta, så får vi se vad som händer.

Efter mötet så gick jag och mamsi och käkade lite lunch innan jag mötte upp amal och tog en fika och pratade igenom livet och allt därikring.
Hon är min lilla pärla!

Nu nyss så har jag haft först telefonkonferans med Lisa och sen med Linus, så nu känns det som om jag pratat nog för idag men icke, snart ska jag ju jobba också.
Ser jag fram emot det? Hm, de kan jag nog inte säga.

Men nu är snart Helen här så, vi hörs sen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback