Jag tippade rätt vinnare!

Datum:2009-03-15 / Tid:13:22:26
Igår va de då som ni redan vet the grand finale i melodifestivalen!

Jag och Per for ut till heden och käkade pizza med la familia.
Vi tippade även vem/vilka vi trodde skulle vinna, jag tippade Malena och Per Måns.
De andra tippade Caroline af Ugglas, H.E.A.T och Alcazar.
Alla la varsin tia.

Jag trodde ju att de va totalt kört med mitt spel efter jurygrupperna eftersom Malena knappt fått poäng, och sen hejade jag ju inte egentligen på henne heller så jag brydde mig inte.
Sen small de till när svenska folket gav sina röster, och jag blev några tior rikare.

Dock undrar jag ju om kära Malena kommer ha en chans i eurovision?
Jag tror att antingen blir de en riktig knallsuccé och hon kammar hem hela skiten eller så går hon inte ens vidare från kvalet.
Jag tror inte på något mellanting, de är allt eller inget, antingen fattar europa galoppen eller så sitter dom och skakar på huvudet.


Jaja, nu är de över för de här året (nästan) och ingen är nog gladare än Per.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback