Storstadsflickan.

Datum:2009-03-22 / Tid:21:18:15
Har ni saknat mig mina älsklingar?
Jag förstår verkligen om ni har det, jag har saknat er i allafall och hela bloggen.
Tyvärr drog jag ju ner datorn till Stockholm helt i onödan eftersom internet inte fungerade i Stinas lya.
Men men jag har roat mig med så mycket annat så skulle ändå knappt ha hunnit att skriva och uppdatera er.

Helgen har varit helt fantastisk på alla sätt och vis!
i fredags när jag kom till centralen så kom min finaste Per och mötte upp mig (en liten surprise som gjorde mig glad) och sen så kom även Lisa och då blev jag ännu gladare så jag hoppade på henne.
Sen drog vi till söder för att hitta lägenheten som egentligen var svin lätt men vi krånglade till de litegrann.
Jag och Per drog sen ut på stan och kollade lite och bara njöt av varandras sällskap, sen på kvällen gick vi till Lisas jobb (som låg en tvärgata ifrån lägenheten)  och åt god mat.

På lördag var de ju besöksdagen på livgardet där Per nu jobbar innan han drar iväg till Afghanistan.
Det var ju roligt att se hur han jobbar och träffa alla killarna, men resten var väl lite si och så.
Eftersom vi mestadels befann oss utomhus så höll jag på att frysa ihjäl, så när vi sen kom hem till lägenheten sent på kvällen var jag som en liten djupfryst piggelin.

Vi hann även med att käka middag med Pers familj ute i Kungsängen, hur mysigt som helst.
Sen var de ju tänkt att vi skulle gå ut med alla killarna från Pers grupp, dock så råkade både jag och Per somna i soffan när vi väl kommit hem och när vi väl vaknade var de alldeles för sent.

Och ja, idag efter att Per åkt ut till jobbet så tog jag de lugnt och låg i soffan och bara njöt.
När affärerna öppnade så stack jag ner till stan (eller stack och stack, gick 20 meter fram tills där götgatan börjar) och handlade lite grejer, bland annat några små överraskningar till min älskling som han ska få på torsdag när han kommer hem.

Puh, de va min helg de.. är egentligen inte de minsta glad att vara hemma igen faktiskt, kan absolut tänka mig att flytta ner till Stockholm inom en snar framtid och vem vet, de kanske inte är så långt borta.
Jag säger som Per sa igår när vi kom hem "Vi får se, de kanske är vårat framtida hem"

Imorgon ska ni få se bilder på de jag shoppat också, är bland annat ett par trashiga jeans och en ursnygg liten partyväska med nitar.

Nu ska jag mysa i soffan och kolla film.



Tagen i lördags under en föreläsning, som Per förövrigt somnade till.. när han inte sov så satt vi och pussades, mys.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback