Typiskt.

Datum:2009-03-17 / Tid:20:22:36
Jag har ju lite smått börjat fundera på att skaffa en "ny" katt istället för att hämta hit Saga.
Även fast jag verkligen vill så känns det fel mot henne nu när hon trivs så bra därnere, så vill helst inte vara så självisk och ta henne.

Dock känns det fel på något sätt att leta ny katt.
När vi hittade Saga kändes allt bara så rätt direkt och hon var vår så fort vi träffade henne.
Jag tror aldrig att de kommer kännas sådär rätt en gång till.

Jag har suttit och kikat lite på blocket och ingen har väl direkt skrikit "här är jag" förutom en, och ja, såklart var denna lilla skönhet svindyr.
När jag såg bilden så var jag helt såld!
Hon är bland de vackraste i kattväg som jag sett i mitt liv, Saga kommer alltid vara nummer ett.

Jag vill ha henne, men det är helt omöjligt!

Klicka för att se nästa bild

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback