Vad gör jag vaken?

Datum:2009-03-10 / Tid:07:15:07
Så tänkte jag när klockan ringde nu 06:45.
Min andra tanke var "vart fan är jag nånstans" innan jag kom på att just de, jag ligger ju på vardagsrumsgolvet eftersom sovrummet är tomt sen tapetseringen.

Nåväl, nu är jag vaken och ska strax knata iväg till gymmet och köra ett morgonpass pilates.
Jag är så trött så jag inte ens kan eller orkar förklara.
När jag kommer hem ska jag stupa i säng igen och försöka sova åtminstone en timme till.
Sen ska jag upp till mormor och äta lunch och sen ska jag och mamsi till luleå faktiskt, de känns riktigt kul att få tänka på något annat än tråkiga saker.

Än en gång så måste jag påpeka vilka underbara människor de finns runt omkring mig, herregud alltså, utan er vore ju allt värdelöst.
Igår fick jag ännu ett sött sms av bästa Amal "jag finns här för dig, älskar dig"
Hon skrev lite mer men i mitt nuvarande trötta (läs:döende) tillstånd så orkar jag inte gräva fram mobilen, detta var allt jag mindes från meddelandet.

Nä nu ska jag gå, jag hoppas med hela min själ att passet är inställt när jag kommer dit så jag slipper skiten men de lär de inte vara men jag kommer va så stolt när jag är klar så det är lika bra att pallra sig dit.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback