Vad hände med min kropp?

Datum:2009-03-16 / Tid:18:46:38
Jisses!
Jag var nyss på bodypump och herregud, jag höll verkligen på att avlida.
Visst, det är alltid tungt men nu var de sådär jag-dör-snart-och-tappar-vikterna-tungt!
Jag misstänker starkt att de beror på att jag varit sjuk och kroppen kanske inte är i topptrim än, men jag är glad att jag tog tjuren vid hornen ändå och körde, lika bra. Dock kanske de var lite idiotiskt att öka vikterna just idag, kan ju också spela en avgörande roll.
Nu är jag då helt slutkörd!

Så nu är de duschen, och sen soffläge för hela slanten.

Imorgon ska jag undersöka ett eventuellt jobb och så ska jag och käka lunch med Amal, Helen och Joel.
Saknar mina gullungar så ska bli kul att träffa dom!

Nä, soffan var det..

Kommentarer
Anonym

Vi saknar dig också. Ska bli kul att träffas igen :) Du saknas här. Måste dra en fest igen snart :)

2009-03-16 / 19:16:47
sofia

Hahaha jo den gick helbra men var ju helt orörlig jämfört me kajsa, man skulle ha fått träningsvärk i nacke o rygg om man gjort rätt o jag kände inte av det minsta :P så det säger ju det mesta:P

2009-03-16 / 21:17:00
http://allofmylove.blogg.se/
Anonym

lycka till med din kommande träningsvärk förresten!;)

2009-03-16 / 21:18:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback