38 dagar kvar.

Datum:2009-05-11 / Tid:11:45:50
Idag är de en vecka sedan jag vinkade av min älskling på kallax. De känns som en hel evighet sen, men en vecka är ju egentligen ingenting alls. Vad betyder det då, att tiden går fruktansvärt långsamt eller? Jag har inte bestämt mig ännu. Men måttbandet på kylskåpet blir åtminstone mindre och mindre för varje dag som går, så de muntrar i allafall upp en litegrann.

Idag ska jag städa lite här hemma och sortera lite grejer, sen ska jag kanske ta och baka lite eftersom jag fyller år på onsdag. Vid sådana här tillfällen önskar jag att Per var hemma, eftersom han är den store bagaren i familjen mest av allt. Men idag får jag ta tag i de helt själv, känns allt annat än trevligt.

Nä nu ska jag äta lite lunch och sen är de väl bara att kicka igång dagen på allvar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback