Afghanistan calling.

Datum:2009-05-10 / Tid:15:57:32

Jag var så glad när Per ringde, skrattade och berättade om hur bra jag mår och hur kul testhelgen har varit. Nu äntligen så har mitt humör börjat vända efter att han for. Men när vi hade pratat ca 40 minuter så var jag inte lika munter längre och vårat samtal slutade nog inte särskilt bra, vilket känns allt annat än okej. Så nu är jag tillbaka där vi började och ingenting känns längre de minsta bra..

Tack så hjärligt.. verkligen.

Nu ska jag gå och dra en kudde över huvudet och sluta tänka.


Kommentarer
johanna

Hej vännen, vad hände? Inget kul om samtalet slutar dåligt. Det gnager så i en. Hör av dig om du behöver prata. Kram

2009-05-10 / 18:41:46
http://busungarnasmamma.blogg.se/
emma

Hej vännen!



Tråkigt att erat samtal inte sluta så bra :(

Men roligt att din test helg har varit bra. Skulle jag bo nära Boden skulle jag komma och kram dig, läst din blogg så pass länge och så när vi börja snacka på lunarstorm och allt.



Kram

2009-05-10 / 18:54:46
http://emma86.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback